Contact met Vapeenzo.nl
Voor al uw vragen, opmerkingen of onverhoopt een klacht kunt u ons op de volgende manieren bereiken:
Email:

Wij streven ernaar om alle mails binnen 4 kantooruren beantwoord te hebben.
Openingstijden Showroom:
Maandag t/m vrijdag: 09:30-18:00 uur
Zaterdag: 09:30-17:00 uur
Zondag: Gesloten
Adres Showroom:
Koningin Wilhelminalaan 50
4205 EZ Gorinchem
KvK-nummer: 67973302
Btw-nummer: NL857248893B01
U kunt onze klantenservice telefonisch bereiken op nummer : +31 85 01 60 735
*Belt u met een vraag over een factuur of bestelling? Wij verzoeken u vriendelijk om voor een snelle afhandeling uw klantnummer en/of factuurnummer bij de hand te houden.
Maandag t/m Vrijdag | 09.30 - 17.30 |
Zaterdag en Zondag | Gesloten |
Post: (Vragen/opmerkingen/informatie)

UIteraard kunt u ons ook schriftelijk benaderen.
Ons adres:
Vapeenzo.nl
Koningin Wilhelminalaan 50
4205 EZ Gorinchem
Wij zullen altijd proberen zo snel mogelijk met u in contact te komen (via telefoon,mail etc.)
Wanneer dit niet lukt, kunt u uiterlijk binnen 7 dagen een schriftelijke reactie terug verwachten.
Retouren
U kunt uw retour sturen naar:
Vapeenzo.nl
t.a.v. afdeling Retouren
Werkmansbeemd 32
4907EW Oosterhout
Lees hier meer over ruilen/retourneren
Klachtenprocedure
Wanneer u onverhoopt niet tevreden bent met een product wat door ons geleverd is, of de
afhandeling van uw order, vragen wij u zo spoedig mogelijk met ons contact te zoeken.
Wij zullen dan onze uiterste best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en
u als tevreden klant te houden.
U kunt uw klacht op de manier melden welke u het beste lijkt: per telefoon, email of brief.
Wij vragen u uw klacht duidelijk te omschrijven en het ordernummer te vermelden.
Wij zullen binnen 4 kantooruren reageren wanneer uw klacht ontvangen is, en meteen
aan de oplossing van uw klacht gaan werken.
Wij zorgen er ten alle tijde voor dat uw klacht uiterlijk binnen 8 dagen is opgelost.
Wanneer uw product niet juist functioneert of u niet tevreden bent over het product, vragen wij
u dit product aan ons te retourneren. Na ontvangst word het probleem door ons onderzocht.
Als de klacht gegrond is, sturen wij u daarna een nieuw product op of krijgt u uw geld terug.
Uw verzendkosten worden bij een klacht (wettelijke garantie) uiteraard ook vergoed.
Geschillencommissie
Mocht u, ondanks onze inzet om uw klacht altijd naar 100% tevredenheid op te lossen van mening zijn dat wij tekort zijn geschoten, dan kunt u deze voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel
Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509LP Den Haag
www.sgc.nl
Of richt u aan het Europese Online Geschillenplatform (ODR) middels ec.europa.eu/consumers/odr/